Moje starty

sobota, 2 października 2010

I jeszcze z Maratonu Warszawskiego oraz środowa mapa

Fotek z Maratonu są tysiące, na wielu z nich się znalazłem :) oto niektóre z nich. Pochodzą od osób prywatnych, Wasyla i z portalu maratonczyk.pl
To chyba najlepsza z nich :) choć są jeszcze lepsze, ale to niespodzianka na następny wpis :D mam nadzieję że będę mnie już miał :)
na starcie
plac Teatralny

i ul. Miodowa. Biegłem od 12 do 25 km z tym gościem... potem mi bezpowrotnie odskoczył
zbieg z Mostu Świętokrzyskiego... zaraz spuchnę :)
i na mecie, tuż po upadku :)

tuż przed metą i przed glebą... 42 km w nogach :P
ul. Nowy Świat - początek

start - w drugim planie :)
wbieg na Most Świętokrzyski

Centrum - ok 6 km
i znów plc Teatralny
A tu mapka z czwartkowego treningu :) pierwsze bieganie (nie licząc 3 km w 25 min z mamą) po maratonie

i jeszcze z dzisiejszych szaleństw SXem :D Ten samochód to po prostu cudo!

2 komentarze: