Moje starty

środa, 23 maja 2012

0,71 sekundy

Tyle zabrakło do aktualizacji prawej rubryki w blogu. Biegałem wczoraj 3000, bez napinki, choć chciałem pobić marną życiówkę. Skończyło się piątym miejscem, przegraną z Kubą Dragowskim, brakiem niecałej sekundy do życiówki i ogromnym zmęczeniem. "Żenada" jak to określił mój wczorajszy występ znany i lubiany wściekły bluźnierca doskonale oddaje poziom mojego wyczynu. I wszystko się posypało...
Dziś rano jeszcze było miło, pograłem półtorej godziny w piłkę ręczną, co sprawia mi ogromną frajdę i przyjemność. Szło dobrze, dużo rzuconych bramek i byłem bardzo pozytywnie nastawiony. Tym bardziej że to co najlepsze, czyli mapka, dopiero czekała na mnie po południu.
Ciężko mi znaleźć niewulgarne słowa, by określić ten trening w moim wykonaniu. Gorąco, komary, pokrzywy i uczulenie które daje mi się ostatnio mocno we znaki. Do tego dorzućmy rozjebany kompas i nagle wszystko potrafi wkurwić. Tak wyglądają przebiegi w banalnym lesie zawodnika z ambicjami.
O nawet skaner się rozjebał, nie mogę mapy zeskanować. Przekurwazajebiście. Odbiegałem w zupełnie innym kierunku, kompas się zgadzał. Wyprzedzały mnie kobiety z dziećmi, zrobiłem ostatni czas. Fajnie będą wyglądały kwalifikacje na WUOC z takim kompasem. A może jednak się nie zepsuł, tylko ja jestem takim drewniakiem? Czy w ogóle możliwe żeby kompas się zepsuł?
Poziom rozwścieczenia bardzo wysoki, dlatego muszę trochę żali powylewać w sieć, niech idzie i niesie złą nowinę całemu światu.
Morale spadły do zera, ide na rolki, pewnie się rozjebie patrząc na cały dzisiejszy dzień

6 komentarzy:

  1. żeby mogło zaświecić słońce, najpierw musi spaść deszcz
    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tu widzę grę taktyczną przed weekendowymi kwalifikacjami:) Karol chce pewnie uśpić czujność rywali i wziąć ich z zaskoczenia.
    Łobo

    OdpowiedzUsuń
  3. skończ z bieganiem idź na wino. Thierry Gueorgiou

    OdpowiedzUsuń
  4. bez kompasu mistrz da rade

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest takie miejsce w Lasku Bielańskim gdzie rosną medale Mistrzostw Polski.Jak je znajdziesz dalej będzie łatwo ,zobaczysz.

    OdpowiedzUsuń