Moje starty

poniedziałek, 28 lutego 2011

Vice-mistrzostwo Polski na średnim w NBnO!

Poobozowy weekend był dla mnie niezmiernie udany (zresztą jak każdy spędzony z mapą i kompasem w ręku). Jednak ten był wyjątkowy - pierwszy raz startowałem na Mistrzostwach Polski w Narciarskim Biegu na Orientację i pierwszy raz zostałem medalistą imprezy tej rangi! Przyznać trzeba, że nie było o to jakoś strasznie trudno, ale też nie był to spacerek.





Do Ogrodniczek koło Białegostoku zajechaliśmy na 20 minut przed startem. Na wariata poleciałem sprint, nawet bez folii na mapkę (nie mówiąc już o mapniku). W drodze na PK 1 zgubiłem kartę startową (tak tak, niestety zawody były przeprowadzone na kartach a nie na chipach). To kosztowało mnie dużo czasu straty gdyż musiałem się cofać pod górkę. Potem złamałem kijek i bardzo uszkodziłem nartę. W zdekompletowanym sprzęcie dotarłem do mety chyba ostatni ze stratą ok. 11' do zwycięzcy.
Przebiegi i mapka sprintu:

Postanowiłem na middlu się odkuć - ruszyłem mocno i bardzo skupiony. Nartę podkleiłem, kijki pożyczyłem. Na PK minimalny, szkolny błąd, na PK duży błąd wynikający z braku skupienia, na PK 8, a właściwie odbiegając, zamotałem się całkowicie. Na 1 +20", na 4 - +2' i na 9 +5'. W sumie +7'20" błędu, a do zwycięzcy straciłem ponad 8'. Złoty medal mógł być w zasięgu ręki! Ponieważ miałem zerową minutę, czekałem na mecie na kolejnych zawodników i porównywałem czasy. Tylko jeden miał lepszy, ale za to znacznie.
Wicemistrzowskie przebiegi i mapka middla:


Ten medal dał mi dużo radości (choć go jeszcze nie odebrałem). Następny wypadłoby zdobyć w lecie, w BnO :D Choć to może się okazać nieco trudniejszym zadaniem :)

W niedzielę natomist startowałem w Wiązownej na 5 km. To był bardzo udany bieg z kilki względów:
1. Zrobiłem życiówkę! Wreszcie nie będę z zawstydzeniem mówił o życiówce na 5 km. 16:57 na pewno nie powala, ale już jakoś wygląda, a poza tym optymalnie nie było
2. Po sobotnich zawodach w NBnO czułem obolałe uda (nie jeździłem na nartach prawie 3 miesiące!). Tym bardziej życiówka cieszy
3. Połowa trasy była pod wiatr, do tego minusowa temperatura sprawiały, że warunki pogodowe trudno było nazwać sprzyjającymi.
4. Jestem świeżo po dwóch mocnych obozach i prawdziwa moc ma dopiero nadejść!

Ten weekend był na prawdę świetny! A już jutro kolejne zawody - na szczęście z mapką :D Po raz pierwszy wybieram się na Wrocław Night-O-Fight.

11 komentarzy:

  1. ona jest ze snu a ubrana w codziennosc dla mnie zrzuca ja kiedy robi sie ciemnoooooo

    OdpowiedzUsuń
  2. I dont wanna close my eyes
    I dont wanna fall asleep
    cause i'd miss U babe,
    and I dont wanna miss the thing
    Cause even when I dream of you
    The seetest dream wolud never do
    I'd still miss U baby,
    And I dont wanna miss the thing

    OdpowiedzUsuń
  3. bo bez ciebie niema nic z toba jedna moge byc jesli tylko chcesz jesli tylko chcesz kiedy wkoncu znajde cie kiedy bedziesz obok mnie kiedy ja to bede ty wtedy bedziesz mowic mi

    OdpowiedzUsuń
  4. Już wiem, że od dziś
    chce dzielic z toba wszystkie moje sny
    zasypiac i budzis sie przy tobie,
    do konca swoich dni

    OdpowiedzUsuń
  5. piejo kury piejo nimajo koguta oj ladna to je ladna bilgorajsko nuta

    OdpowiedzUsuń
  6. Podskoczyła, zaśmiała sie
    Chciała pierdnąć, zesrała sie

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czując dni, godzin i lat
    Nie licząc zysków, ani strat
    Okrążamy, opływamy wokół świat

    A jeśli drugi widać brzeg
    Muzyka to najlepszy lek
    Ona jest jak w długiej trasie piąty bieg

    OdpowiedzUsuń
  8. O! O! O! O!
    Mniej niż zeroooooooo ooooooooo
    Mniej niż zeroooooooo ooooooooo
    Mniej niż zeroooooooo ooooooooo
    Mniej niż zeroooooooo ooooooooo
    O! O! O! O!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. siedziala na lipie
    krzyczala Filipie
    Filipie Filipie
    podrap mnie po cipie siedziala na sosnie
    plakala zalosnie
    mamus moja mamus
    kiedy mi obrosnie? obrosnie ci corus obresnie jak na wole skora po bokach beda wlosy a posrodku dziura

    OdpowiedzUsuń
  10. Budjet takoj dień, kagda rassija, rassija, gawariu toczno - rassija toże budjet w nato
    Smatrit w głaza żeńszcznam absolutna nada
    Astarożnym byc kanieszna toże nada byc
    I eta aprost wtam szto wremie idjot bez\strjejecznaja duma
    Ja tiebia skażu po francuskij - sawułar wiwr, znaczy to KAKA TO? KAKA TO? KAKA TO?
    no nicio
    da, da, ja wam skażu
    kak ja zabocium siagda
    znaczy to
    kak to...

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdybyś, stary, wiedział,
    Jak mnie swędzi przedział,
    Tobyś na przedziale
    Całą nockę siedział.

    OdpowiedzUsuń