Moje starty

środa, 5 maja 2010

Grand Prix Mazowsza - Brok, 1-3 V 2010

Wczoraj po południu wróciłem z trzydniowych zawodów - GP Mazowsza, organizowanego przez WKS Gwardia Warszawa. Niesamowicie się wkręciłem w bieganie na orientację, zaczęło mi to nawet wychodzić :) i tym większą sprawiało mi to frajdę!
Zaczęło się od dystansu klasycznego 1 maja. Pogoda nie sprzyjała - lało do 14 godziny, ale na samym biegu już nie.
Zacząłem jak zwykle - największy błąd na pk 1 - jak zawsze wynikający z głupoty. Potem jakoś szło, choć pod koniec ciężko było. W sumie pokonałem 17,9 km, więc dużo więcej niż było potrzeba.
Parametry trasy CLASSIC:
11,7 km; 29 PK, mapa GÓRY BOGACKIE 1:15000
A tak ją pokonywałem:
Drugiego dnia z rana biegaliśmy trasę middle. Tym razem po raz pierwszy w życiu wybiegłem dobrze na "jedynkę" i... również po raz pierwszy zaliczyłem nkl. Na 9 PK myślałem że został zabrany i nie będąc mistrzem nawigacji nie byłbym pewien, gdybym nie znalazł karteczki na wykrocie (która jak się później okazało wisiała tam na dzień następny). Wkurzyłem się tym bardzo bo to kolejna głupota jaką zrobiłem, ponieważ właściwy punkt znajdywał się też na tej samej ścieżce, też przy wykrocie, tyle że 100 m dalej.
Dodatkowo, na wzór turystycznych imprez na orientację i punktów stowarzyszonych został wprowadzony micro orienteering.
Parametry trasy MIDDLE:
8,3 km, 24 PK (w tym 5 MICRO), mapa BROK - ŁYSA GÓRA 1:10000
Po południu tego samego dnia był sprint. Bardzo nietypowy bo bardzo krótki i na bardzo dużej skali (1:1500), na terenie ośrodka Binduga w Broku. Startowali w nim tylko najlepsi, ale nas dopuścili bo zgłoszeni jesteśmy do akademickiego GP w sprinterskim BnO. Bardzo fajny był ten bieg, punkty były bardzo gęsto :)
Parametry sprintu:
1,4 km; 24 PK, mapa BROK - BINDUGA 1:1500
Ostatni dzień to zdecydowanie najlepszy bieg w moim wykonaniu. Również jak dzień wcześniej - middele, ale tym razem pościgowy.
Tylko jeden popełniłem fatalny błąd, a resztę punktów odnalazłem w miarę szybko, co dało mi 13 miejsce tego dnia.
Parametry trasy middle - pościgowy:
8,1 km; 27 PK, mapa BROK - NAKŁY 1:10000
Niestety w generalce nie byłem sklasyfikowany (przez nkl na II etapie) ale i tak bardzo wiele umiejętności dały mi te starty.
Już nie mogę się doczekać klubowych mistrzostw Polski za niecałe 2 tygodnie!!! Czuję że z każdym startem jestem coraz lepszy :D
--------------------------------

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz