Moje starty

środa, 12 maja 2010

BnO na swoich śmieciach :)



W miniony weekend, w sobotę brałem po raz kolejny udział w biegu na orientację. Tym razem jednak nie był to kolejny bieg po nieznanych chaszczach, tylko po najbardziej mi znanym (obok Kampinosu) i najbliższym - Lasku Bielańskim.
Pogoda była piękna, zgłosiłem się do trasy OPEN, nie wiedząc że jest również trasa OPEN LONG. Próbowałem jeszcze to zmienic, ale okazało się że na long jest tylko 10 map - została mi więc OPEN. Dystans mój wynosił więc zaledwie 2,1 km. Na 12 osób startujących w mojej kategorii udało mi się zająć 2 miejsce, choć większość uczestników chyba szła a nie biegała :) a wyprzedzony zostałem przez dziewczynę :)
Już jutro jedziemy ekipą na mistrzostwa Polski klubowe do Nowej Wsi pod Ostródą, a dzis jeszcze musimy zrobić badania i wyrobić licencje.
Moja kariera orientalisty rozwija się :D
Każdy najbliższy weekend to start w zawodach na orientację:
14-16.05: KLUBOWE MISTRZOSTWA POLSKI
22-23.05: PUCHAR BAŁTYKU
29-30.05: DYMNO
4-6.06: MISTRZOSTWA WARSZAWY I MAZOWSZA W SZTAFETOWYM BnO
11-13.06: MISTRZOSTWA POLSKI
26-28.06: PUCHAR WAWELU (???)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz