Moje starty

poniedziałek, 9 listopada 2009

Na miejsca... START!!!



Bieganie - to moje przeznaczenie, poświęcam się temu bez reszty, biegam przez większość swojego życia (od 1996 roku). Tym bardziej nie mogę znieść czasu w którym mam uniemożliwioną realizację swojej największej pasji. Kontuzje - to moje utrapienie od 2007 roku, od momentu gdy przesadziłem trochę z bieganiem. Zapewne to przez kontuzję również postanowiłem zacząć pisać ten blog, bo jakbym trenował, to nie miałbym czasu myśleć o takich pierdołach :P Ale jak już zacząłem - to mam nadzieję umieszczać tu relacje z zawodów, treningów i innych wydarzeń sportowo - rekreacyjnych, o ile będzie mi jeszcze dane startować :/ (może wreszcie ta stopa kiedyś wydobrzeje). Mam nadzieję że następny post będzie już po jakimś rozruchu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz