Moje starty

niedziela, 29 listopada 2009

Kolejna sobota - kolejna wyprawa

Znów sobota - i znów długa wycieczka. Znów autobusem wybrałem się do Truskawia, a dalej już oczywiście na rowerze. Pogoda była świetna, i pomimo zaliczonej jednej gleby wycieczka bardzo udana. Trasa: TRUSKAW - ZABORÓW LEŚNY - WIERSZE - ROZTOKA - BABSKA GÓRKA - NOWA DĄBROWA - STARA DĄBROWA - UROCZYSKO BIELA - GÓRKI - POSADA CISOWE - DEMBSKIE GÓRKI - GRANICA - JÓZEFÓW - KAMPINOS - WILKOWA WIEŚ - WILKÓW - LESZNO - ZABORÓWEK - ZABORÓW - WÓLKA - MARIEW - MAŁY TRUSKAW - TRUSKAW.
w sumie 66,28 km w 3h54'. Troche byłem obolały, bo oprócz kolana, bolało mnie biodro i nadgarstek (po upadku w Górkach)

A tutaj już trasa czwartkowej nieudanej wyprawy, gdzie zbłądziłem na bagnach w okolicach Szczukówka, uciekałem przed dzikami i one przede mną oraz na koniec przebiłem oponę. Poniżej zbliżenie na moje błądzenie :)

Posted by Picasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz