Moje starty

sobota, 13 października 2012

Dominator terminator

Korzystając z okoliczności bycia przez 7 dni dominatorem (niczym swego czasu nasz czwórka podwójna w wioślarstwie) Polskiej Orientacji Sportowej (4 zwycięstwa w 7 dni - choć do jednego jeszcze niepewne) i mając świadomość że wkrótce seria może się skończyć (jutro MP - LONG) postanowiłem ożywić troszkę bloga, który ostatnimi czasy nie jest przeze mnie odświeżany.
Dzisiejszy bieg - sprincik w Warszawie był najszybszym sprintem jaki biegałem. Trasę 1,7 km po kresce pokonałem 6'56", co jak łatwo policzyć daje średnią na kilometr na mapie 4:05/km! Eh, gdyby było SI, można było mieć poniżej 4/km, a na kartach to jednak trochę zajmuje zanim się w dziurki trafi. Z trasy po kresce nadrobiłem tylko 30 m - Garminek pokazał 1,73 km. Oficjalnych wyników nie ma jeszcze, ale mam nadzieję że passę podtrzymałem i nie będę musiał potem sprostowań pisać jako samozwańczy zwycięzca.
W zeszły weekend - 3 zwycięstwa w Puławach :) choć wygrane po pasjonującej walce z tegorocznym srebrnym medalistą MP w obydwu biegach indywidualnych o włos, w sztafecie natomiast na luzie. W Parku Czartoryskich w Puławach mam 100% skuteczności (3 starty - 3 wygrane)


Do MP wolałbym nie wracać, bo nie ma za bardzo do czego. Niestety wrzesień był nieplanowanym okresem roztrenowania dla mnie, ale żeby nie robić zaległości jakie mają niektórzy na blogach, wrzucam mapki, bez zbytniego rozczulania się nad nimi. Z MP zapamiętam głównie to że wróciłem cały poparzony od pokrzyw, że długo zwiedzałem lasek nocą i że trzeba do końca czytać mapę na sprincie bo inaczej dostaje się NKL.

Long nie tak jak zawsze kończy sezon, ale dla mnie zaczyna kolejny :) Jutro powalczymy

3 komentarze:

  1. miszcu na 3 pk zrobiłeś dsq wiec nie masz się czym jarać :) (oliwka)
    Bartek N.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Panie mapmaker, specjalnie zwolniłem i doczytałem i jest tam żółte pomiędzy oliwkowym, którym przebiegłem (dokładnie w tym miejscu jest mój ślad z Garmina, więc go nie widać, ale mogę podesłać zbliżenie :)) Wy zresztą powinniście o tym wiedzieć najlepiej ;)

      Usuń
  2. zaległości jak niektórzy? ło ty niedobry
    full wymagająca ta mapka na Bródnie :D i jedynie szkoda, że Amrit niezaznaczony

    OdpowiedzUsuń