Moje starty

środa, 23 czerwca 2010

Piąte zwycięstwo w życiu! :D GP Warszawy - 5 km

Wczoraj odniosłem piąte zwycięstwo w 'karierze' :) Ale pierwsze na GP Warszawy. Biegłem dość dobrze, na początku, po 2 km wydawało mi się że wygram na luzie, ale na mecie byłem potwornie zmęczony i zwyciężyłem z niewielką przewagą 2 sekund nad Mariuszem Jasionowskim i 9 sekund przed trzecim Tomaszem Roszkowskim. Cały czas biegłem z Mariuszem i Kamilem Potrzuskim w czołowce z przewagą na resztą, niestety Kamil nie wytrzymał tempa, choć trzymał się bardzo dobrze. Czas 17:58 na 5,15 km jest zadowalający, choć ciągle nie jest to jeszcze szczyt moich marzeń, raczej minimum przyzwoitości :)
Jak w tytule - do tej pory wygrałem 5 biegów, były to:
26 IV 2007 - GP Wyścigów (II) 1/18 (WYNIKI)
11 IX 2007 - Bieg na Włochach z okazji rocznicy wywiezienia mieszkańców do Rzeszy 1/34(WYNIKI)
27 IX 2009 - Ursynowskie Przełaje 1/7 (WYNIKI)
12 VI 2010 - Zielony Bieg Garniera 1/614 (WYNIKI)
22 VI 2010 - GP Warszawy (VI) 5 km 1/80 (WYNIKI)
Poniżej jeszcze kilka fotek w Maratonczyk.pl - niesamowitego serwisu który jest prawie na każdym biegu i robi świetne zdjęcia!



2 komentarze:

  1. Pięknie Karolku, cudownie :*:*:)))) dla nas zawsze jestes najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki :D Ciekawe tylko dla kogo :P

    OdpowiedzUsuń